הסעדה לחברות, קייטרינג וניהול מטבחים

הסעדה וקייטרינג – ניהול שוטף ומקצועי

חברת “ענן – פשוט לאכול” מציעה שירותי הסעדה, קייטרינג וניהול מטבחים עבור חברות, מוסדות ומפעלים. השירות שלנו כולל את כל התהליך, החל מהתקשורת מול הספקים, בניית התפריטים והעמדת הצוות עד לבניית איזורי ההסעדה הנחוצים. כחלק מהשירות שלנו אנחנו דואגים להיות בביקורת מתמדת על איכות השירות הניתן ללקוחותינו ולהתאים את עצמינו לדרישות המשתנות של העובדים, מתוך ידיעה ברורה ששביעות רצונם של העובדים משפיעה באופן ישיר על מוראל העובדים ועל תפוקת העבודה, הן ברמת השירות, הניקיון וגם בנושא תפריט מגוון והיצע רחב.

איך זה עובד?

  • הצעד הראשון בתחילת העבודה מול הלקוחות שלנו הוא מציאת התפריט הרלוונטי עבור בית העסק מתוך מאגר הספקים המגוון איתם אנחנו עובדים. כל הספקים איתם אנחנו בתקשורת הינם מקצועיים ובעלי כל התקנים הנחוצים ואף מעבר לכך, כדי שנוכל לדאוג לאיכות מזון גבוהה עבור כל קהל לקוחותינו. התפריטים שלנו מתחלפים אחת לרבעון כדי לוודא שהצרכים הקולינריים של העובדים שלכם יענו בצורה מגוונת ומשתנה כמו הצרכים שלהם עצמם.
  • בצעד שני אנחנו דואגים לשינוע המזון בצורה בטוחה ויעילה אל כל הלקוחות שלנו. השינוע שלנו עומד כמובן בתקנים הרלוונטיים, ואנחנו דואגים לאכוף אותם ללא שום התפשרויות על איכות המזון שיגיע אליכם ויוגש לעובדים.
  • את חדר-האוכל אנחנו מאבזרים בציוד שלנו ומאיישים אותו בצוות שלנו – להכנה, הגשה ותפעול. כשאנחנו נכנסים לתמונה אין שום צורך לדאוג לשום שלב בתהליך, אנחנו דואגים לספק עבורכם את כל מה שאתם צריכים מהרגע הראשון של קביעת התפריטים ועד לחלוקה. הצוות שלנו הוא צוות קבוע, מאומן ומקצועי, שיטפל במסירות בכל עובד ועובד.
קיטרינג לחברות
הסעדה לארגונים
הסעדה לארגונים וחברות

מוזמנים ליצור קשר בכל עת

למה דווקא אנחנו?


בגלל הגיוון

אנחנו החברה היחידה בארץ שמשנה עבורכם את סגנונות הבישול כל רבעון. לכל בית עסק שעובד איתנו אנחנו מתאימים עד ארבעה מטבחים מרכזיים שונים שיוחלפו על פי תקופות הזמן הנקובות תוך כדי שימת לב לביקורת העובדים כדי לדאוג תמיד לשביעות רצון מקסימלית.

בגלל הקלות

אנחנו מציעים לכם את כל השירותים שאתם צריכים במקום אחד בשיטת One Stop Shop – אנחנו מתכננים ומנהלים את מטבחי הקצה, ניקיון, אחזקת עובדים, אספקת אוכל וציוד. כך אנחנו יכולים להבטיח שאנחנו חוסכים לכם כסף, זמן, שיחות טלפון או משא ומתן – אתם רק צריכים לבחור מטבח מתוך המגוון שיש לנו להציע לכם ואנחנו נמשיך את העבודה משם.

בגלל המחיר

החיסכון שלכם חשוב לנו, ולכן אנחנו דואגים לכל הפרטים מתחילת הדרך ועד לצוות שיגיש את המנות לעובדים. הרווח שלנו הוא משיתוף הפעולה עם הספקים, מה שמאפשר לנו להעניק את השירות במחירים המשתלמים ביותר עבורכם.

D85_8654
D85_8616
D85_8633

מוזמנים ליצור קשר בכל עת

איך לבחור את השירות שמתאים לי?

בדיוק בשביל זה אנחנו נמצאים כאן לייעוץ ומתן עזרה כבר מהרגע הראשון. אנחנו נדאג לאורך כל הדרך שהשירות שהזמנתם, והשירות אותו תקבלו, יהיה השירות שמתאים לכם ביותר בהתחשב בצרכים שלכם כמעסיקים, בגודל החברה, וברצונות והצרכים המשתנים של העובדים. בין אם מדובר על הסעדה לארגונים, הסעדה למוסדות או חברות, תוכלו למצוא את הפיתרון אצלנו

המוצר שלנו מאפשר לכם להירגע ולהיות בטוחים וסמוכים שאתם מקבלים את כל מה שאתם זקוקים לו בלי לדאוג לתקשורת שוטפת מול גורמים אחרים – תקשורת שמאיטה, בצורה טבעית, את קצב מתן השירות ומקשה בשמירה על איכות שירות גבוהה.

אז למה לחכות?

צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לענות לכל שאלה ובקשה. לפרטים נוספים התקשרו למספר: 073-3815360  או השאירו פרטים בדף “צרו קשר“.

דברו איתנו