שירותי הסעדה לחברות

"ענן – פשוט לאכול” מקבוצת אופק מציעה שירותי הסעדה לחברות וארגונים.
אנחנו משנים את עולם ההסעדה לארגונים. אנחנו עובדים עם עשרות מטבחים בכל הארץ ומתאימים תפריטים לפי צרכי הארגון, לא עוד "חדר אוכל" אלא אוירת מסעדה וטעמי חו"ל. 
אנו משנים את התפריטים מדי כמה חודשים כדי שהעובדים יישארו שבעים ומרוצים. 
 
  • למעלה מ- 60 מנות עיקריות לבחירה
  • אוכל כשר בפריסה ארצית
  • עמדת שף להכנת מנות חמות
  • תפריט מתחלף כמה פעמים בשנה
  • שירותי הקמת, עיצוב וניהול מטבחים וחדרי אוכל
  • פתרונות לחברות גדולות, בינוניות וקטנות
  • אספקת אוכל מוכן במקומות שבהם אין מטבח
  • אוכל טרי, טעים ואיכותי

ארוחות צהרים

ארוחות צהרים כשרות וטעימות. תפריט מתחלף. למעלה מ-60 מנות עיקריות לבחירה!

הרמת כוסית

מתכננים אירוע בעבודה? אנחנו נגיע עם הכיבוד. ממגשי אירוח לארוחות מלאות כיד המלך!

תפריט מותאם

ללא גלוטן? צמחוני? טבעוני? אוכל בריאות? לנו יש את הפתרונות לצרכי העובדים שלך!

דברו איתנו

למה לבחור בענן – פשוט לאכול והסעדה לחברות?

כדי להפיק את כל היתרונות מחברת שירותי ההסעדה חשוב לבחור בחברה מקצועית ששמה דגש על כל הפרטים החשובים. לשם כך, אנו עובדים לפי הקריטריונים הבאים:

קריטריונים ראשונים: איכות, מגוון, בריאות וטעם

כחברה שמתמחה בשירותי הסעדה לחברות אנו מציעים מזון איכותי, טרי, מגוון, טעים ובריא שיאפשר לכל עובד ועובדת למצוא את המאכלים שהם אוהבים. מעבר לכך, אנו מציעים מזון שאינו מכביד על הגוף ואינו גורם לעייפות – דבר שיפגע באיכות העבודה. מעבר לכך אנו דואגים לרענן את התפריט מדי תקופה כך שהעובדים לא ישתעממו מאכילת אותם מאכלים במשך זמן רב.

קריטריון שני: שירותי הסעדה

מעבר לסוגי המאכלים, אנו מציעים שירות מקיף הכולל גם שירותי הסעדה וניהול מטבחים. חברתינו מצוידת בכלים הדרושים, כאשר המגישים יהיו מיומנים, יקפידו על הניקיון וינהגו בנימוס ואדיבות. 

קריטריון שלישי: וותק

כחברה שמתמחה בשירותי הסעדה ועוסקת בתחום במשך שנים רבות גם בהסעדה למוסדות גדולים, אנו יכולים לספק מענה מלא לכל דרישה ולהעניק שירות מקיף שיחסוך לחברה זמן יקר.

אנו בחברת "פוד קלאוד" מתמחים בשירותי הסעדה לחברות. ניסיוננו רב השנים מאפשר לנו לספק מענה מלא לצרכים האישיים של כל עובד ועובדת, כך שבסופו של יום העובדים מרוצים ומבצעים עבודה טובה והמעסיקים יכולים להיות רגועים וליהנות מהפרודקטיביות של עובדיהם. 

בבחירה בהסעדה לחברה יש יתרונות רבים.

אם בעבר היו שירותי ההסעדה מיועדים לאירועים בלבד – כמו למשל: חתונות, בר מצווה, בת מצווה או ימי הולדת, היום יכולות גם חברות ליהנות משירותים אלו.  
  1. העובדים מלאי אנרגיות – בימינו רוב האנשים שעובדים בחברות נמצאים במקום העבודה במשך שעות רבות. עבודה ממושכת עשויה להיות מאוד מעייפת, בין אם מדובר על עבודה המצריכה ישיבה ממושכת מול מחשב או אם מדובר על עבודה המערבת פעילות פיזית. כך או אחרת, ארוחה חמה שניתנת באמצע יום העבודה מספקת לעובדים אנרגיה ומאפשרת להם לסיים את היום כשהם נמרצים ושבעים.
  2. מגוון – חברות שנעזרות בשירותי הסעדה, בין אם מדובר בארגון גדול, מוסד או אפילו משרד עובדים, יכולות להציע לעובדים מגוון נרחב של מאכלים ואף להתאים את המאכלים להעדפות האישיות שלהם. חברה מקצועית תחדש את התפריט מדי תקופה ותתאים אותו גם לצמחונים, טבעונים, שומרי כשרות ואנשים שסובלים מצליאק. בנוסף, תספק החברה מזון בריא שמתאים לאנשים שמקפידים על אכילה נכונה מאוזנת – דבר שעשוי לעודד גם אנשים שאינם מקפידים על כך לשנות את אורח חייהם ולשפר את בריאותם.
  3. חיסכון בזמן ולהתראות למשלוחים – חברת הסעדה תחסוך לעובדים את הצורך להזמין משלוחים מבחוץ או לגשת למסעדות שאינן תמיד נמצאות בקרבת מקום העבודה, בצורה זו יהיה ניתן לחסוך זמן יקר. מעבר לכך, ישנם עובדים שמכינים לעצמם אוכל בכל ערב או בכל בוקר, שירותי ההסעדה יחסכו מהם את הצורך להתארגן מראש.
  4. שירותי הגשה – חברת הסעדה מקצועית תספק לא רק מזון איכותי אלא גם שירותי הגשה, כך שהעובדים יוכלו ליהנות מכל שלבי האכילה.
  5. חיזוק הקשרים – הישיבה המשותפת של העובדים בשעת הצהריים מייצרת זמן איכות שלא תמיד קיים במקרים בהם העובדים מזמינים משלוחים ויושבים בפינת העבודה שלהם או יוצאים לאכול בחוץ.
  6. העלאת המורל ושיפור העבודה – כשעובדים מרגישים שדואגים להם במקום העבודה ומפתחים קשרים זה עם זה, הם עשויים לעבוד בצורה טובה יותר – על כן, ההשקעה בשירותי ההסעדה משתלמת למעסיקים.

דברו איתנו