הסעדה לעובדים מבית "ענן - פשוט לאכול"

היום אולי יותר מבכל זמן אחר, משקיעים העובדים שעות מרובות במקום העבודה ולכן התנאים שהם מקווים לקבל ממקום העבודה, גם הם גבוהים יותר. נושא האוכל בעבודה הוא נושא שאין להקל בו ראש, כיוון שלצד השכר, העובד תמיד יסתכל גם על שווי וטיב הארוחות שהוא מקבל (או לא מקבל) ממקום העבודה, וישקלל אותם יחד עם השכר ושאר התנאים המוצעים.

עובדה זו גרמה לרבים ממנהלי המפעלים והחברות הקטנות עד הגדולות להבין את המשמעות של אוכל חם, טרי, טעים ומזין לעובדים. לכן מקומות עבודה רבים, בוחרים באפשרות של הקמת מטבח וחדר אוכל מרכזי במקום העבודה והם מציגים את שירותי ההסעדה, כחלק מהיתרונות שיש להם להציע לעובד. למטבח מרכזי יתרון גדול על פני חמגשיות קופונים למסעדות או כל פתרון אחר מכיוון שהאוכל המוגש הוא טרי, חם ומוכן במקום. אבל שירות הסעדה לעובדים בחדר אוכל מרכזי במקום העבודה מביא איתו עוד כמה יתרונות בולטים.

שירותי הסעדה לעובדים - פודקלאוד
הסעדה לעובדים
הסעדה לעובדים - פודקלאוד

מוזמנים ליצור קשר בכל עת

שירותי הסעדה לעובדים מבוסס מטבח במקום העבודה

שירותי הסעדה לעובדים וחדר אוכל בתוך מקום העבודה עצמו איננו טרנד חולף, אלא אפשרות ממשית להעלאת המורל בקרב העובדים לצד חיסכון ממשי בעלויות למעסיק וגם לעובדים. למרות שעל פניו נראה שהמרוויח העיקרי בנושא ארוחת הצהריים הוא העובד, אספנו עבורכם חלק מהסיבות למה שירותי הסעדה במקום העבודה, הם הפתרון המושלם לעובד אך לא פחות מזה גם למעסיק.

שירותי ההסעדה חוסכים זמן רב לעובד בהתלבטות מה ואיפה לאכול מחוץ למפעל או הארגון, בעיקר אם מדובר בשירות הסעדה אטרקטיבי שמגיש אוכל טרי, מגוון ומתחלף. המשמעות הישירה למעסיק היא זמן רב שנחסך ומושקע בעבודה במקום בביקור העובדים במסעדות כל יום. ארוחת צהריים בחדר אוכל מרכזי ומשותף היא הזדמנות פז לעובדים לפגוש ולהיפגש עם קולגות ממחלקות השונות בארגון. חדר האוכל והסביבה המשותפת יסייע בגיבוש צוות העובדים שנפגשים מידי יום לארוחת צהריים משותפת ומעניק מקום להכרות אישית יותר ובנייה של אווירה משפחתית בארגון. במקביל, הפסקה מרוכזת לעובדים הופכת את התנהלות העובדים ומקום העבודה למסודרת יותר- ארוחת צהריים בחדר האוכל מקצרת את משך ההפסקה ומרכזת את ההפסקה של כל העובדים לזמן אחיד.

הסעדה במשרדים פירושה ארוחה טעימה ומזינה במקום העבודה, וזו הפסקת צהריים ששווה לעובד לחכות לה. כך בעצם חוסך המעסיק את זמן השיטוט של העובדים בין המשרדים לפני או אחרי הפסקת הצהריים בתקווה למצוא מה לנשנש בין הארוחות והם משקיעים יותר מזמנם בעבודה במקום בטיול בין המשרדים. מקום עבודה שמשקיע באיכות ומגוון הארוחות של העובדים, יביא לעלייה ניכרת בשביעות הרצון של העובדים ויעלה את רמת הלויאליות שלהם. לצד זאת ברמה היומיומית, ארוחה מזינה, טרייה וטובה תשמור על רמת האנרגיה והפרודוקטיביות של העובד אחרי הארוחה ותמנע תחושת כבדות ועייפות אחרי האוכל.

אנחנו לא מקלים ראש בנושא ארוחת הצהריים מכיוון שאנו מאמינים שהדרך לליבם של העובדים עוברת דרך ארוחת הצהריים שלהם. פתרון ההסעדה לעובדים של "ענן – פשוט לאכול" מציע תפריט טעים, טרי וכשר שנבנה יחד ובהתאם להעדפות ולתקציב שלכם. אנחנו מתמחים בשירותי בניית וניהול מטבחים ויודעים גם לתת מענה לחברות וארגונים קטנים- הכל בהתאמה לגודל החברה ובפריסה ארצית.

לכן, אם אתם מחפשים חברת הסעדה איכותית ומוקפדת ללא פשרות שתדע לספק לכם את השירות האדיב והקשוב ביותר, אם אתם רוצים לגרום לעובדים שלכם לדעת שהם חשובים לכם גם לחסוך בעלויות וגם להפוך את ארוחת הצהריים לנושא השיחה החם במשרד, שירותי ההסעדה של פודקלאוד מציעים את הפתרון המושלם והטעים ביותר בשבילכם.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר עוד היום