שירותי הסעדה למשרדים, מבית "ענן - פשוט לאכול"

שירותי הסעדה למשרדים, חברות, מפעלים ומוסדות ציבור

במקומות עבודה רבים יש מטבח מרכזי או שירותי הסעדה. בשנים האחרונות שירותי ההסעדה שינו את פניהם וכיום יש  ארבע אפשרויות מרכזיות עבור משרדים, מפעלים ומוסדות המספקים ארוחות במקום העבודה:

הסעדה למשרדים – מטבח וחדר אוכל מרכזי

מקומות עבודה רבים, במיוחד מפעלים או משרדים גדולים בוחרים באפשרות הזאת. לעיתים, אם המפעל או מקום העבודה ממוקם בפריפריה ואין אפשרות למשלוחים, וזאת האפשרות היחידה.

היתרון במטבח מרכזי הוא שהאוכל המוגש הוא טרי ומוכן במקום. החסרון הוא שעל מקום העבודה לנהל כעת את תחום המזון – ניהול ספקים, עובדי מטבח ועוד.

ישנן חברות המציעות שירותים של הקמת וניהול המטבח כך שהעול הזה יהיה בטיפולן והן ידאגו לקנות את המזון מהספקים, לדאוג לכשרות, ולשכור אנשים להכנת והגשת האוכל.  חברת פוד קלאוד מציעה שירותי ניהול מטבח והסעדה לארגונים ועסקים. החברה ידועה בכך שהיא משנה את התפריט מדי 4 חודשים כדי שהעובדים לא ישתעממו מהתפריט ובנוסף החברה מספקת שפים שיכינו את האוכל מול הסועדים.

קייטרינג למשרדים
שירותי הסעדה למשרדים
פודקלאוד - הסעדה למשרדים

מוזמנים ליצור קשר בכל עת

שירותי הזמנת ארוחות (קייטרינג) למשרדים

במידה ואין לכם במקום העבודה תשתית מתאימה להקמת מטבח אתם יכולים להזמין קייטרינג לחברה. כך תקבלו מדי יום באותה השעה אוכל מוכן המתאים למספר הסועדים. לרוב, שירות זה יקר יותר מהכנת האוכל במפעל או בחברה עצמה, אבל זה יכול להיות פתרון טוב למי שלא רוצה להקים מטבח במקום העבודה.

הזמנת אוכל למשרד / מפעל (משלוחים ממסעדות)

בחלק ממקומות העבודה ניתנת לעובדים האפשרות להזמין אוכל ממסעדות קרובות למקום העבודה. יש לפתרון זה 2 יתרונות בולטים: השליטה של העובדים על מה שהם מזמינים ואוכלים ושהעובדים יכולים לגוון ולהזמין מנה אחרת בכל יום.

לשיטה זו יש שני חסרונות עיקריים:

  • המחיר – הזמנת אוכל ממסעדות מדי יום מחייבת תקציב גדול לכל עובד עבור הזמנת האוכל
  • בחלק מהמקרים זה לא בר ביצוע – במקומות מרכזיים שבהם יש עשרות או מאות מסעדות שמבצעות משלוחים זאת אפשרות טובה, אך במקומות שנמצאים באזורים מרוחקים יותר לא תמיד אפשרי בגלל שאין מסעדות שמבצעות משלוחים לאזורים אלה.

 

תוכלו למצוא מידע נוסף על שירות ניהול מטבחים, קייטרינג לחברות כאן

ארוחת עוף - הסעדה למשרדים
ספגטי בקייטרינג למשרדים
מהחמגשיות של פוד קלואד

דברו איתנו