אודותינו

“ענן - פשוט לאכול” שירותי הסעדה לחברות ומפעלים

“ענן – פשוט לאכול” שירותי הסעדה היא החברה המגוונת ביותר מבחינת מנות, ומחליפה סגנונות בישול בכל רבעון!
לכל מקום ומוסד יותאמו 33 מגוון מטבחים מרכזיים שונים אשר יוחלפו כל תקופת זמן בהתאם לשביעות רצון העובדים. אנשינו תמיד יהיו עם האצבע על הדופק, יחושו את שביעות רצונם של הסועדים וכך תתקבלנה ההחלטות.

אנו בענן – הסעדה לאגרגונים, כבר הבנו, אוכל טעים ושירות משפיעים על שביעות רצון העובדים שקט מערכתי והעלאת המורל. בסופו של דבר עובדים מרוצים יותר, הם עובדים טובים יותר!

“ענן – פשוט לאכול” נמנית מאחת החברות מקבוצת אופק. קבוצת אופק הינה אחת מהחברות הגדולות והמובילות בישראל בתחומה. הקבוצה מספקת מגוון שירותים מתקדמים לרווחת העובדים, לקוחות ועסקים בתחומי ההסעדה והניהול.

הקבוצה שהוקמה לפני יותר מ-20 שנים, מורכבת מחמש חברות הפרוסות ברחבי הארץ.

D85_8654

“פוד-קלאוד” שירותי הסעדה מחליפה לכם סגנונות בישול כל רבעון!

לכל מקום ומוסד יותאמו 33 מגוון מטבחים מרכזיים שונים אשר יוחלפו כל תקופת זמן בהתאם לשביעות רצון העובדים. אנשינו תמיד יהיו עם האצבע על הדופק, יחושו את שביעות רצונם של הסועדים וכך תתקבלנה ההחלטות.

אנו ב”פוד-קלאוד” כבר הבנו, שביעות רצון העובדים שקט מערכתי והעלאת המורל. בסופו של דבר עובדים מרוצים יותר, הם עובדים טובים יותר!

“פוד-קלאוד” נמנית מאחת החברות מקבוצת אופק. קבוצת אופק הינה אחת מהחברות הגדולות והמובילות בישראל בתחומה. הקבוצה מספקת מגוון שירותים מתקדמים לרווחת העובדים, לקוחות ועסקים בתחומי ההסעדה והניהול.

הקבוצה שהוקמה לפני יותר מ-20 שנים, מורכבת מחמש חברות הפרוסות ברחבי הארץ.

מוזמנים ליצור קשר בכל עת

שירותי הסעדה, אז איך זה עובד?

כחברה ותיקה ומובילה לארגון וניהול מערך הסעדה בחברות וארגונים, אנו עובדים עם הספקים הטובים ביותר בארץ. החל ממטבחים, שירותי הובלה, חברות ציודי מטבח ועד לבניית חדרי אוכל ומערך ההסעדה.

3 העקרונות שלנו:

חרטנו על דגלנו 3 עקרונות מנחים: טעמים, שירותיות והתאמה אישית.

  • טעמים – לעובדים שלכם מגיע הטוב ביותר! אנו מספקים אוכל איכותי, מזין ומגוון. העסק שלנו זוכה להרבה לקוחות נאמנים מאחר שאנו משנים את התפריט ואת המטבח כמה פעמים בשנה, כדי להתאים את עצמנו לצרכים המשתנים של עובדי החברה.
  • שירותיות – לכל עובדי הצוות של פוד קלאוד מהנהלת החברה ועד למגישים בחדר האוכל יש תודעת שירות גבוהה. אנחנו כאן בשבילכם ונשתדל תמיד כדי שאתם תקבלו את השירות הטוב ביותר.
  • התאמה אישית – לכל עסק או חברה יש צרכים משתנים כאשר הם  בוחרים בחברת הסעדה. חברות גדולות שצריכות ארוחות צהרים למאות או אלפי עובדים מעדיפות תפריט מגוון, כך שכל עובד יוכל למצוא מנות שמתאימות לו.
 

 

 

 

 

 

גיוון השירות שלנו מתחיל מהסעדה למוסדות וחברות בינוניות או גדולות משקיעות מחשבה ומשאבים בארגון ועיצוב המטבח וחדר האוכל, כדי להנעים את זמנם של העובדים. לעומתם, מקומות עבודה קטנים לרוב מזמינים מזון מוכן במזנון או בחמגשיות מאחר שאין להם מקום למטבח פעיל. המטרה שלנו לתת מענה הולם לכל עסק! בין אם מדובר בבניית התפריט, בשינוי התפריט כמה פעמים בשנה, בשירותי המשלוח ובעיצוב המטבח – אנחנו נמצא את הפתרון הטוב ביותר עבור העסק שלכם!

דברו איתנו